0 položiek
Spolu 0,00 €

FAQ

1. AKO NAKUPOVAŤ?


Vyberte si tovar
Tovar si môžete vyberať prehliadaním katalógu, alebo zadaním textu do vyhľadávača. Fulltextové hľadanie je výhodné využiť, ak poznáte napríklad typ tovaru, ktorý hľadáte.

Informovať o tovare sa môžete prostredníctvom našich telefonických operátorov na číslach +421 2 210 28 458 alebo emailom info@kancelaria.sk (Po – Pia od 9:00 – 17:00 hod), kde Vám radi poradíme.


Vložte tovar do košíka
Ak ste sa už rozhodli, stlačte tlačidlo DO KOŠÍKA. Na stránku košíka sa dostanete vždy i stlačením ikonky v pravom hornom rohu obrazovky. Na tejto obrazovke môžete tovar z košíka vyberať, alebo vkladať ďalšie produkty k nákupu.


Prejdite k pokladni
Z košíka pokračujte ikonkou OBJEDNAŤ k pokladni. Tu je nutné zadať údaje potrebné k realizácii donášky: Vaše meno a adresu (prípadne sídlo firmy, IČO a DIČ, pokiaľ nakupujete ako podnikateľ) a Váš telefón. Stlačte OBJEDNAŤ a Vaša objednávka bude zaslaná k vybaveniu.


Spôsoby platby
Ponúkame možnosť platby bankovým prevodom. Prevod sa uskutočňuje platbou vopred. Následne po uskutočnení prevodu je tovar vyexpedovaný.

 





2. ČO SA STANE PO OBJEDNÁVKE?


Upresnenie objednávky
Objednávku spracujeme počas pracovných dní a následne je tovar objednaný. Ak je tovar na sklade, sme schopní zabezpečiť dopravu do 48 hodín až k Vám domov.

V prípade, že nie sme schopní dodať tovar, ktorý ste si objednali, alebo sa vyskytne iný problém s Vašou objednávkou, budeme Vás telefonicky a emailovo kontaktovať.


Zabezpečíme dovoz tovaru až k Vám domov
Bežné rozvozné hodiny sú v pracovných dňoch medzi 10.00–18.00.


Vrátenie tovaru
Ak si tovar objednáte ako konečný spotrebiteľ, máte v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa možnosť odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru. Pokiaľ sa k tomu rozhodnete, kontaktujte nás a písomne uveďte, že žiadate o odstúpenie od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a Vášho čísla účtu, či adresy pre vrátenie peňazí. Účtované dopravné náklady nie sú predmetom plnenia pri bezdôvodnom odstúpení od zmluvy.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy, ktorej predmetom sú – predaj audiovizuálneho diela, zvukového záznamu alebo zvukovo-obrazového záznamu umeleckého výkonu alebo multimediálneho diela (napr. počítačovú hru), ktoré spotrebiteľ rozbalil, respektíve produkty, ktoré svojou povahou spadajú medzi hygienické alebo potravinové produkty (napr. spodné prádlo) alebo produkty, ktoré sú poškodené, neúplné a použité.

Tovar, ktorý budete posielať späť na našu adresu, musí byť nepoškodený, v pôvodnom nepoškodenom obale, musí byť kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) a v stave, v akom ste ho prevzali pri dodaní. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite vhodné balenie tak, aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu, či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku. Taktiež Vám ho doporučujeme poistiť.

V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok, nebudeme žiaľ môcť akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho naspäť.


Spôsob stornovania objednávky
Objednávku je možné stornovať emailom na objednavky@kancelaria.sk. Pri emailovej forme Vám obratom zašleme potvrdenie, že Vaše storno evidujeme.
 




3. REKLAMÁCIE A SERVIS

Pre účely servisných zásahov sme oprávnení potvrdzovať záručné listy predávaných výrobkov a v prípade reklamácie môžete preto kontaktovať priamo autorizované servisné strediská.
Niektorí výrobcovia zavádzajú zjednodušený postup riešenie reklamácií a záručné listy k výrobkom nevydávajú. Dokladom k uplatneniu záruky je potom predajný doklad – faktúra.
Každopádne, pri problémoch s u nás zakúpeným tovarom nás neváhajte kontaktovať. Kedykoľvek nám môžete zavolať (telefonická linka je v prevádzke v pracovné dni 10.00–18.00), poskytneme Vám kompletnú podporu.
Pri uplatňovaní záručnej reklamácie je potrebné k reklamovanému výrobku doložiť:

  • faktúru
  • záručný list (pokiaľ bol súčasťou balenia)
  • sprievodný list s popisom reklamácie a kontaktnými údajmi (v prípade zasielania)

Upozornenie - zakúpený tovar je oprávnený reklamovať iba sám kupujúci. Pokiaľ tovar reklamuje iná osoba, je potrebné predložiť príslušné splnomocnenie od kupujúceho.
 

Aká je záruka na tovar predávaný v internetovom obchode Kancelaria.sk ?

Internetový obchod Kancelaria.sk štandardne poskytuje na predávaný tovar záruku 2 roky. Pokiaľ výrobca vystavuje záručný list, všetky potrebné informácie týkajúce sa záruky konkrétneho produktu nájdete v ňom.

 

 

Kedy tovar dostanem?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní dostupnosť skladom, doručíme Vám ho spravidla do 48 hodín po telefonickom a emailovom potvrdení objednávky. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná, ďalšie upresňujúce informácie Vám poskytneme telefonicky a emailom po potvrdení Vašej objednávky.

 

 

Moja zásielka prišla poškodená, čo mám robiť?

Najlepšie je si kontrolovať tovar hneď pri jeho dodaní – ak to nie je možné – problém treba neodkladne nahlásiť na tel. +421 2 210 28 458,  kde Vám naši pracovníci poradia, ako postupovať.

 

 

Ako zistím, aký toner alebo cartridge patrí do mojej laserovej či atramentovej tlačiarne?

Naši pracovníci Vám ochotne poradia vybrať správnu náplň do Vašej tlačiarne, kopírky – stačí ak nám nadiktujete názov, typ, príp. označenie stroja.